Beholders of Justice - Meeting Point

Register Chat Calendar Members List Team Members Search Treffen Galerie Database Frequently Asked Questions Go to the Main Page

Beholders of Justice - Meeting Point » Public » Technik-Ecke » Sykpe » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Sykpe
Posts in this Thread Author Date
 Sykpe Mordecai 07.03.2008 19:00
 RE: Sykpe Hawk 07.03.2008 21:09
 RE: Sykpe Mordecai 08.03.2008 13:43
 RE: Sykpe forefe 19.02.2013 02:53

Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Beitrag
Mordecai Mordecai is a male
Routinier

images/avatars/avatar-820.gif

Registration Date: 15.02.2002
Herkunft: herne

Rating: 
3 Vote(s) - Average Rating: 10.00

Sykpe Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hi leute
seit ich das Skype Programm installiert habe, macht mein Explorer Probleme. Wenn ich Skype an laufen habe und meinen Explorer starte, friet mein Explorer ein. Ich bekomme keine Rückmeldung beim Explorer und kann ihn nur noch schliessen. Dann bekomme ich die übliche Frage ob ich das Problem Mircosoft melden will. Sobald ich aber Skype beende kann ich wieder normal im Internet serven. Was kann das sein ?`

Mordecai
07.03.2008 19:00 Mordecai is offline Send an Email to Mordecai Search for Posts by Mordecai Add Mordecai to your Buddy List Add Mordecai to your Contact List
Beitrag
Hawk Hawk is a male
Lebendes Foren Inventar

Registration Date: 03.02.2002
Skype-Name: j.weiss
Herkunft: Wendelstein

Rating: 
31 Vote(s) - Average Rating: 8.87

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Deaktivere einfach die Skype-Addons, dann sollte es wieder funktionieren.
Im IE7: Extras => Internetoptionen => Programme => Add-Ons verwalten.

Beim Browsen ersetzt Skype automatisch jede Telefonnummer in ein fuer Skype anklickbares Formar.
Daran koennte es liegen.

Probier das mal.

Hawk
07.03.2008 21:09 Hawk is offline Send an Email to Hawk Homepage of Hawk Search for Posts by Hawk Add Hawk to your Buddy List View the MSN Profile for Hawk
Beitrag
Mordecai Mordecai is a male
Routinier

images/avatars/avatar-820.gif

Registration Date: 15.02.2002
Herkunft: herne

Rating: 
3 Vote(s) - Average Rating: 10.00

Thread Starter Thread Started by Mordecai
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

thx Hawk
hat geholfen wie es aussieht smile

Mordecai
08.03.2008 13:43 Mordecai is offline Send an Email to Mordecai Search for Posts by Mordecai Add Mordecai to your Buddy List Add Mordecai to your Contact List
Beitrag
forefe
unregistered

Beim Browsen ersetzt Skype automatisch jede Telefonnummer in ein fuer Skype anklickbares Formar.

Admin Edit: Verwarnung wegen Links zu Ingame Gold Verkauf. Das dulden wir hier nicht. Gruss, Ared
19.02.2013 02:53
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Beholders of Justice - Meeting Point » Public » Technik-Ecke » Sykpe