Beholders of Justice - Meeting Point

Register Chat Calendar Members List Team Members Search Treffen Galerie Database Frequently Asked Questions Go to the Main Page

Beholders of Justice - Meeting Point » Public » News & Ankuendigungen » F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August
Posts in this Thread Author Date
 F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Snumu 23.05.2014 17:30
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Lanistra 24.05.2014 09:18
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Sky 24.05.2014 11:12
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Chugaal 28.05.2014 17:37
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Sky 29.05.2014 00:39
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Chugaal 29.05.2014 16:45
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Sky 30.05.2014 18:21
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Sky 31.05.2014 20:21
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Elgor-Moonlight 08.06.2014 12:56
 RE: F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Snumu 15.06.2014 10:24

Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Beitrag
Snumu
Foren As

Registration Date: 20.02.2002

Rate Member

F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

https://www.asheronscall.com/en/forums/s...sheron-s-Call-2
23.05.2014 17:30 Snumu is offline Send an Email to Snumu Search for Posts by Snumu Add Snumu to your Buddy List
Beitrag
Lanistra Lanistra is a male
Foren Gott

images/avatars/avatar-1478.jpg

Registration Date: 02.03.2002
Herkunft: Schaumburg
Mainchar: Inali / Lani

Rating: 
20 Vote(s) - Average Rating: 8.40

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke für die Info, klingt interessant. biggthumpup

24.05.2014 09:18 Lanistra is offline Send an Email to Lanistra Search for Posts by Lanistra Add Lanistra to your Buddy List Add Lanistra to your Contact List
Beitrag
Sky Sky is a male
Lebende Foren Legende

images/avatars/avatar-1475.jpg

Registration Date: 13.02.2002
Herkunft: Innsbruck/Tirol
MMORPG: ArcheAge
Mainchar: Skyangel

Rating: 
9 Vote(s) - Average Rating: 8.00

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Ja klingt es smile

Wobei ich grad mit der Archeage Alpha ausgelastet bin.

Member of the "Beholders of Justice""

Yoda: Dunkel die andere Seite ist.
Vader: Sei ruhig und iss deinen Toast.
24.05.2014 11:12 Sky is offline Send an Email to Sky Search for Posts by Sky Add Sky to your Buddy List Add Sky to your Contact List
Beitrag
Chugaal Chugaal is a male
Haudegen

Registration Date: 05.02.2002

Rating: 
3 Vote(s) - Average Rating: 10.00

Wollte es eh immer mal testen. Vielleicht kriegt mann dann ja mal eine Gruppe zusammen die alle neu starten Augenzwinkern .

Interessant finde ich auch, das mann dann wohl auch eigene Server starten kann.

Btw. wie sieht es aus mit Archage Sky, wann ist dann mit nem Release bei Trion zu rechnen smile ?.

This post has been edited 1 time(s), it was last edited by Chugaal: 28.05.2014 17:39.

28.05.2014 17:37 Chugaal is offline Send an Email to Chugaal Search for Posts by Chugaal Add Chugaal to your Buddy List
Beitrag
Sky Sky is a male
Lebende Foren Legende

Rating: 

Hmmm Juni sollen die Betas starten. Ich tippe 3-4 Betas zu jeweils 3-5 Tagen.. da könnte ein Realse im August/September angepeilt sein.
Ich würde aber jedem der es spielen will empfehlen sich eines der Founders Packs zuzulegen. Die items sind nicht uebel, besonders wichtig ist aber der 4 Tage Headstart weil sonst sicher alle guten Spots für die Häuser weg sind. Ausserdem ist der Beta Account auch drinnen.

29.05.2014 00:39 Sky is offline Send an Email to Sky Search for Posts by Sky Add Sky to your Buddy List Add Sky to your Contact List
Beitrag
Chugaal Chugaal is a male
Haudegen

Registration Date: 05.02.2002

Rating: 
3 Vote(s) - Average Rating: 10.00

Hab Deinen Rat beherzigt und mir heut erstmal das Founderpack mit Alphazugang gegönt. Werde dann wohl morgen starten können.

Hoffe es ist wirklich so gut wie es sich bei Dir immer anhörte smile .
29.05.2014 16:45 Chugaal is offline Send an Email to Chugaal Search for Posts by Chugaal Add Chugaal to your Buddy List
Beitrag
Sky Sky is a male
Lebende Foren Legende

Rating: 

Ich spiel auf der westseite. Also elf oder nuian. Bin ingame unter sidamos erreichbar. Solltest du die andere seite bevorzugen kannst mich leider nicht antelllen.

30.05.2014 18:21 Sky is offline Send an Email to Sky Search for Posts by Sky Add Sky to your Buddy List Add Sky to your Contact List
Beitrag
Sky Sky is a male
Lebende Foren Legende

Rating: 

Wie heißt du ingame? Hab nen chugaal gefunden. Der ist Nuian und lvl 11 aber nie online wenn ich nachschaue.

31.05.2014 20:21 Sky is offline Send an Email to Sky Search for Posts by Sky Add Sky to your Buddy List Add Sky to your Contact List
Beitrag
Elgor-Moonlight Elgor-Moonlight is a male
Kaiser

Registration Date: 12.02.2002

Rating: 
11 Vote(s) - Average Rating: 9.18

Hey Snu schön mal wieder was von dir zu hören. ich habe mal mein account aktiviert. vielleicht sieht man sich smile

08.06.2014 12:56 Elgor-Moonlight is offline Send an Email to Elgor-Moonlight Search for Posts by Elgor-Moonlight Add Elgor-Moonlight to your Buddy List Add Elgor-Moonlight to your Contact List
Beitrag
Snumu
Foren As

Registration Date: 20.02.2002

Rate Member

Thread Starter Thread Started by Snumu

El altes Haus ich habe auch einen acc aktiviert.
Wollte eigendlich erst ab Juli hab aber total verpeilt das erst Juni ist smile
15.06.2014 10:24 Snumu is offline Send an Email to Snumu Search for Posts by Snumu Add Snumu to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Jump to:
Post New Thread Post Reply
Beholders of Justice - Meeting Point » Public » News & Ankuendigungen » F2P Asheron’s Call und Asheron's Call 2 ab August